7 Mart 2011 Pazartesi

kötünün içinde saklanan iyi

Sevgili Okuyucular,

Bloğumuz taşınmıştır. Yeni yazılara http://www.rengarenkvesiyah.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.
Görüşmek üzere..

 
Blogger’a erişimin engellenmesinden beri, uyuyorum uyanıyorum aklımda aynı konu: “Ne yapsam da yazılarımı tekrar sanal alemde okunur hale getirsem?” İlk gün hızlıca başka bir blog sitesinde kendime yer edindim ama bunun da kapatılmayacağını kim garanti edecekti ki? Memlekette canı isteyen mahkemeye başvurup ona hakaret, buna saygısızlık, şuna dil uzakmak, benim ticari haklarım, olmadı maneviyatım diye cıngar çıkarıp, istediği internet sitesini kapattırabiliyordu. Oysa “Bu ülkede Amerika’dan fazla basın özgürlüğü var” dı ama biz kadir kıymet bilmezler bunun farkında değildik. Bu duruma ne isim versem klişe olacak, klişe dışına çıksam argoya girecek, o yüzden kallavi bir “Ya sabır!” çekip, şimdilik söylenmeyi bırakayım.


Boşa dememişler, her kötüden biraz iyilik, her iyiden de biraz kötülük çıkar diye. Bu kötüden de şimdilik iki iyilik çıktı: bloğa hergün yazı yazmak, benim için bir çeşit tiryakilik olmuş, bunu farkettim ve “Rengarenk ve Siyah”ın artık kendi yeri var. Yeni evimize henüz taşınmadık ama adresimiz belli : http://www.rengarenkvesiyah.com/ Buraya çok çabuk taşınamayabiliriz, çünkü kendi web sitemi kendim yapayım diye işe girişince anladım ki yol biraz uzun, önce seçmek sonra da oturup çalışmak lazım. Sora sora ulaştığım, işi bilmez ama çalışmaya hevesli kişi için web sayfası tasarımı programı “Joomla” oldu. Her ne kadar programın tanıtımında üstüne bastıra bastıra “user friendly/kullanıcı dostu” deseler de, bir haftada henüz aramızda bir dostluk kurmayı başaramadık, ama ikimiz de hala istekliyiz. Hem ben pes etsem de, taa Amerika’dan kaybolmayayım diye sürekli yola ekmek kırıntıları serpiştirip duran Joomla teknik destek bölümünden Warren pes etmez diye düşünüyorum. Şimdilik, kendi evimize taşınıncaya kadar bir yolunu bulup Blogger’dan devam edeceğim yazmaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder